Skip to content

Waarom zou ik een klacht indienen bij JOB?

We proberen alle studenten binnen een werkweek van een goed advies of antwoord te geven zodat de vraag wordt beantwoord of de klacht kan worden opgelost.

Door jullie klachten krijgen wij signalen binnen over wat er mis gaat in het mbo. Dit kunnen wij gebruiken om ervoor te zorgen dat het beter gaat, door aandacht te vragen hiervoor bij de politiek, media en andere onderwijsorganisaties. Als we veel klachten over dezelfde opleiding of school binnenkrijgen, kunnen we hier echt wat mee.

Daarnaast geven we alle informatie anoniem door aan de Onderwijsinspectie en het Ministerie van Onderwijs. Hierdoor is er extra aandacht voor scholen en opleidingen waar we veel klachten over krijgen.

Staat je vraag er niet bij?

Laat het ons weten! Wij proberen je vraag te beantwoorden of je bij een klacht te voorzien van een advies.

PS. JOB MBO is dé landelijke jongerenorganisatie die mbo-studenten een stem geeft in het onderwijs. Jouw verhaal is voor ons een belangrijk signaal. Hierdoor zorgen wij dat jouw onderwijs nog beter wordt!

Dien je vraag of klacht in
Back To Top